کابینت روشویی

کابینت روشویی دیواری

[us_single_image image=”2138″ animate=”aft” animate_delay=”0.2″]

کابینت روشویی دیواری

کابینت روشویی دیواری چیست ؟

اصولا کابینت روشویی ها از پایه های ساده و یا طرحدار تولید میشوند .حال اینکه کابینت روشویی دیواری چیست در واقع با حذف این پایه ها میتوان کابینت را روی دیواری نصب کرد و با فاصله ای از کف زمین این کابینت را قرار داد . خب طبیعتا یک سری مزایا و معایب برای این کابینت ها وجود دارد که ما در این بخش به این مسائل می پردازیم .

مزایای کابینت روشویی دیواری

1.اشغال فضای کمتر در سرویس بهداشتی :

همه ما میدانیم که سرویس بهداشتی یک واحد مسکونی کمترین فضارا در منزل اشغال میکند  . خب حال اگر ما بخواهیم از این فضا به نحو احسنت استفاده کنیم باید برای انتخاب یک محصول در سرویس بهداشتی دقت کافی را داشته باشیم .

2.آسان تر شدن بخش نظافت سرویس بهداشتی

البته اگر در کابینت روشویی دیواری پایه ها حذف شوند ،پس به مراتب شستن کف سرویس بهداشتی برایمان آسان تر میشود . این امر نه تنها برایمان در نظافت الهام بخش است بلکه میتوانید در آسیب رسیدن کابینت روشویی دیواری ما را یاری نماید ،چرا که دیگر پایه ای در کار نیست .

[us_single_image image=”675″ animate=”afl” animate_delay=”0.2″]
[us_single_image image=”1580″ animate=”afl” animate_delay=”0.2″]
[us_single_image image=”1930″ animate=”afl” animate_delay=”0.2″]

کابینت روشویی دیواری

معایب کابینت روشویی دیواری

1.پایین آمدن استحکام در کابینت

طبیعتا زمانی که از یک کابینت روشویی پایه ها را دریغ کنیم با توجه به وزن سنگی که روی آن قرار میگیرد استحکام کابینت پایین آمده و به مراتب عمر کمتری نسبت به کابینت های پایه دار دارند .البته این عمر کمتر در بیشتر کابینت روشویی دیواری این تولیدی صدق نمیکند  چرا که برطرف کردن ایراد ها و بهتری کردن کیفیت روزانه محصولات برای ما سرلوحه کار ماست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *